SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

813 tys. widzów szóstego sezonu „36,6”. TVN zarobił z reklam 9,68 mln zł

Szósty sezon programu „36,6” gromadził średnio 813 tys. widzów, o 22 tys. osób mniej niż czwarta edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 9,68 mln zł.

Dołącz do dyskusji: 813 tys. widzów szóstego sezonu „36,6”. TVN zarobił z reklam 9,68 mln zł

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anna
Takie programu są potrzebne
odpowiedź
User
Pomysłowy Dobromir
Mimo wszystko programowi brakuje energii. Możnaby to zrobić duuużo ciekawiej.
odpowiedź