SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,1 mln widzów śledziło „Domowe rewolucje” w TVN. Stacja wiceliderem w 16-49

Trzeci sezon programu „Domowe rewolucje” pokazywany w TVN gromadził średnio 1,10 mln widzów. Stacja w czasie emisji reality-show Doroty Szelągowskiej zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugie w grupie komercyjnej 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 9,21 mln zł.

Dołącz do dyskusji: 1,1 mln widzów śledziło „Domowe rewolucje” w TVN. Stacja wiceliderem w 16-49

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl