SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„MasterChef” oglądało 2,4 mln widzów. TVN zdecydowanym liderem w grupie komercyjnej

Średnia oglądalność szóstej edycji „MasterChefa” wyniosła 2,40 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii widownia programu niemal się nie zmieniła. TVN w czasie jego emisji jest drugi w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwszy w 16-49.

Dołącz do dyskusji: „MasterChef” oglądało 2,4 mln widzów. TVN zdecydowanym liderem w grupie komercyjnej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
Ja tam widzę, że jest drugi w 4+ i pierwszy w 16-49 i 16-59, bo w na początku napisano, że jest trzeci. Swoją drogą, mimo, że mi się już znudziły tego typu programy, to miło widzieć dobre wyniki.
odpowiedź