SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orlen na marketing i PR wydał 340 mln zł

W ub.r. grupa kapitałowa Orlen zanotowała wzrost wydatków na usługi marketingowe o 4,2 proc. do 320,52 mln zł i spadek kosztów PR i komunikacji społecznej o 3,7 proc. do 20,63 mln zł. W 2019 roku na oba obszary koncern przeznaczył rekordowe 358 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Orlen na marketing i PR wydał 340 mln zł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
matek
Ile?! Szok. A paliwo zaraz będzie po 8 złotych...
odpowiedź
User
seba
Po co reklamować coś jak jest się monopolistą?
odpowiedź
User
tomasz
Dla mnie to całkiem normalne, że tak ogromny gigant paliwowo energetyczny, ma proporcjonalnie duże wydatki na marketing itp, by utrzymać odpowiedni wizerunek marki.
odpowiedź