SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paradoks wysokiego zaangażowania - kiedy marki wolą nie dyskutować z fanami na Facebooku (raport)

Marki utrzymują na Facebooku model komunikacji „jeden do wielu” - pod jednym postem moderatorzy wolą odpowiadać na każdy komentarz z osobna. Nie lubią jednak angażować się w dłuższe dyskusje pomiędzy fanami, bo wolą pełnić funkcję „zarządcy” niż „rozmówcy” - wynika z raportu IRCenter.

Dołącz do dyskusji: Paradoks wysokiego zaangażowania - kiedy marki wolą nie dyskutować z fanami na Facebooku (raport)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Amber
Otrzymuje ponad 87 USD za godzine pracy w domu z dwójka dzieci w domu. Nigdy nie myslalem, ze bede w stanie to zrobic, ale moja najlepsza przyjaciólka zarabia ponad 10 tysiecy miesiecznie robiac to i przekonala mnie, zebym spróbowala. Potencjal z tym jest nieskonczony.

Oto, co robilem .......... >>>>>>>>>>>>>>>>>>> w­w­w.E­a­r­n­5­5.c­o­m
odpowiedź
User
aZaliż
Skoro konsumenci kupują indywidualnie, to indywidualnie są obsługiwani.
odpowiedź