SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Operator programu Payback z większymi wpływami i mniejszą stratą, epidemia szkodzi jego partnerom

W ub.r. firma Loyalty Partner Polska, operator programu lojalnościowego Payback, osiągnęła wzrost przychodów o 11 proc. do 56,94 mln zł, a jej strata netto zmalała z 1,91 mln zł do 668,2 tys. zł. Na br. spółka prognozuje spadek sprzedaży, ponieważ część współpracujących z nią sieci sprzedażowych i usługowych mocno odczuwa skutki epidemii koronawirusa.

Dołącz do dyskusji: Operator programu Payback z większymi wpływami i mniejszą stratą, epidemia szkodzi jego partnerom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl