Kobiety najchętniej kupią produkt wtedy, gdy reklamuje go mężczyznaw niestereotypowej roli społecznej (mężczyzna - domator). Mężczyźniz kolei chętniej nabywają produkty z reklam stereotypowych.
Dołącz do dyskusji: Płeć w reklamie - wpływ stereotypów na wyniki sprzedaży
1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Anka
Dla ciekawych polecam rozszerzenie tematu: http://chcenawczoraj.pl/post/dlaczego-reklama-uwielbia-stereotypy
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Dołącz do dyskusji: Płeć w reklamie - wpływ stereotypów na wyniki sprzedaży
http://chcenawczoraj.pl/post/dlaczego-reklama-uwielbia-stereotypy