SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Płeć w reklamie - wpływ stereotypów na wyniki sprzedaży

Kobiety najchętniej kupią produkt wtedy, gdy reklamuje go mężczyznaw niestereotypowej roli społecznej (mężczyzna - domator). Mężczyźniz kolei chętniej nabywają produkty z reklam stereotypowych.

Dołącz do dyskusji: Płeć w reklamie - wpływ stereotypów na wyniki sprzedaży

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anka
Dla ciekawych polecam rozszerzenie tematu:
http://chcenawczoraj.pl/post/dlaczego-reklama-uwielbia-stereotypy
odpowiedź