SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie Euro 2016 reklamowe: promują się nie tylko sponsorzy reprezentacji, turnieju i piłkarzy (wideo)

Euro 2016 to nie tylko impreza sportowa, ale i swoisty festiwal reklamowy. Jego potencjał wykorzystują na polskim rynku nie tylko sponsorzy turnieju, tacy jak Coca-Cola czy Kia, Hyundai, i sponsorzy reprezentacji, np. Lotos, ale też inne marki, z imprezą w ogóle nie związane, jak np. Mitsubishi czy RTV Euro AGD.

Dołącz do dyskusji: Polskie Euro 2016 reklamowe: promują się nie tylko sponsorzy reprezentacji, turnieju i piłkarzy (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl