SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie firmy muszą stawiać na wiedzę i nowe rynki. Niskie ceny produktów nie wystarczą

Niskie ceny nie są już wyznacznikiem sukcesu na rynkach globalnych. Istotną rolę pełni konkurencja technologiczna oraz znajomość danych rynków. Szansę na sukces zwiększa także wyszukiwanie nowych obszarów ekspansji, np. w Afryce. Szczególnie dobrze przygotowane są do takich działań firmy rodzinne, które planują swoje inwestycje długoterminowo.

Dołącz do dyskusji: Polskie firmy muszą stawiać na wiedzę i nowe rynki. Niskie ceny produktów nie wystarczą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl