SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie firmy nie wykorzystują potencjału Ameryki Łacińskiej. Kupujemy tam dwa razy więcej niż sprzedajemy

Polskie firmy nie wykorzystują potencjału gospodarczego Ameryki Łacińskiej – ocenia Andrzej Arendarski, prezes Krajowej Izby Gospodarczej. Kupujemy tam dwa razy więcej niż sprzedajemy, mimo że w rejon ten trafia ponad 5 proc. światowego eksportu. Tymczasem import najważniejszego dla Polaków towaru z Ameryki Środkowej i Południowej, czyli bananów, systematycznie rośnie.

Dołącz do dyskusji: Polskie firmy nie wykorzystują potencjału Ameryki Łacińskiej. Kupujemy tam dwa razy więcej niż sprzedajemy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl