SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM liderem we Wrocławiu, rośnie Antyradio

Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze TOK FM i Eska - wynika z badań słuchalności radia.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Z raportu Radio Track Kantar Polska opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od sierpnia 2023 roku do stycznia 2024 roku na pozycji lidera rynku radiowego we Wrocławiu uplasowało się RMF FM. Średni dobowy udział stacji wyniósł 14,4 proc. (spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 2,4 pkt. proc.).

Na drugie miejsce spadło TOK FM (spadek z 15 proc. do 11,3 proc.). Podium uzupełnia Eska (wzrost z 8,4 proc. do 10,6 proc.). Czwarte miejsce zajęło Antyradio, które awansowało z piątej lokaty (wzrost z 6,2 proc. do 8 proc.).

Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem we Wrocławiu, rośnie Antyradio

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
X
Mocno buja Rodziną. Spadek z 1,9 ma koniec tabeli z 0,3. Prowadzenie cyklu badawczego dwa razy do roku jest mało efektywne. Powinno się przynajmniej raz na kwartał przeprowadzić badanie. Inna jest słuchalność radia latem w sierpniu, a inna zimą w styczniu. Teraz po wymianie prezesów w Polskim Radiu, mogły zajść duże zmiany w słuchalności. Część mogła przestać słuchać, inni mogli porzucić radia komercyjne na rzecz radia publicznego.
odpowiedź
User
To ja nikt inny
Teraz po wymianie prezesów w Polskim Radiu, mogły zajść duże zmiany w słuchalności. Część mogła przestać słuchać, inni mogli porzucić radia komercyjne na rzecz radia publicznego.

Dlaczego słuchacze mieliby zmienić stację, jeżeli są ze swojej zadowoleni? Zmiana prezesa stacji nie prowadzi raptem do słuchania stacji przez nowych słuchaczy. Tylko zmiana programu ma wpływ na słuchalność. Jest to proces bardzo wolny. Trójka potrzebowała w latach 2010-tych parę lat aby trochę odbudować słuchalność. Nie oczekiwałbym w tym roku dużych zmian w Polskim Radiu, bo będą wybory samorządowe i stacje będą nadawały spoty, co odstraszy słuchaczy.
odpowiedź