SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Procter&Gamble zwiększa wydatki marketingowe o 100 mln dolarów

Koncern Procter&Gamble, właściciel takich marek, jak Vizir, Ariel, Lenor zwiększa swoje wydatki marketingowe o co najmniej 100 mln dolarów. Mimo pandemii koronawirusa rosną zyski firmy.

Dołącz do dyskusji: Procter&Gamble zwiększa wydatki marketingowe o 100 mln dolarów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Chłoptimajzer
Dlaczego oni nie przejdą na samodzielny zakup, monitoring i rozliczanie wszystkich mediów?
Od lat trąbią jak to nieprecyzyjne i kosztowne są usługi zewnętrzne.
Do tego niech zatrudnią jakiegoś "audytora" z Polski i cała robota sama się zrobi tanio i sprawnie. Od telewizji po digital.
odpowiedź