SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Programy lojalnościowe tracą na popularności, na czele Tesco Clubcard, Payback i Orlen Vitay

Spada odsetek Polaków, którzy deklarują udział w programach lojalnościowych. Najpopularniejszymi są Tesco Clubcard, Payback oraz Orlen Vitay - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Dołącz do dyskusji: Programy lojalnościowe tracą na popularności, na czele Tesco Clubcard, Payback i Orlen Vitay

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
autor_widmo
a Biedronka weszła, Carrefour wszedl w wirtualna karte...
odpowiedź
User
Kuba
Jestem w paybacku od 2011 roku i od początku uważam, że to nie opłacalne. Jednak tankowałem auta służbowe dość intensywnie w dodatku szef miał hopla na punkcie stacji BP to i ja tam założyłem kartę. Przez ponad 2 lata kariery w tej firmie uzbierałem >28500 pkt. Nagrody z tego byłyby żadne więc zużyłem wspomnianą ilość punktów na obniżkę składki OC (285 złotych!). Przez kolejny rok już prywatnie uzbierałem jedynie 5500 pkt co łatwo policzyć dało mi 55 złotych zniżki. W trzecim roku OC znalazłem tańsze w innej firmie to i uczestnictwo w programie zaniechałem. ERGO: Warto być jedynie w przypadku gdy robimy zakupy na firmę a nie prywatnie.
odpowiedź