SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zarzuty promowania nienawiści nie zaszkodzą biznesowi Facebooka. „Dla reklamodawców liczą się zasięgi i konwersja”

W ostatnim czasie ujawniono, że algorytmy Facebooka nagradzają nienawiść, a największe zaangażowanie użytkowników generują treści negatywne oraz obraźliwe posty, zaś Instagram negatywnie wpływa na psychikę młodych osób. Zdaniem ekspertów marketingowych te doniesienia nie spowodują odpływu budżetów reklamowych z tych platform. - Reklamodawcy skupiają się na realizacji celów biznesowych - budowaniu zasięgu i świadomości czy też generowaniu konwersji. Ponad 20 milionów użytkowników obu platform w Polsce oraz zaawansowane możliwości targetowania i optymalizacji sprawiają, że reklamodawcy nie odwrócą się od tych platform - uważa Marcin Matyszewski z Performics.

Dołącz do dyskusji: Zarzuty promowania nienawiści nie zaszkodzą biznesowi Facebooka. „Dla reklamodawców liczą się zasięgi i konwersja”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
M
Należy mówić kto płaci za te reklamy - np. dziewczyna wypina tyłek, sutki zakrywa dłońmi i kto się przy tym reklamuje. Nic w tym złego...serio, ale pytanie czy reklamuje się tak marka bielizny czy gamingową klawiature lub krem na cellulit ?
Agresywne komentarze polityczne ? Jw, tak samo. Ludzie powinni wiedzieć kto, ile i za co płaci przy jakich okazjach wtedy będą wiedzieć jak dane marki i firmy za nimi stojące faktycznie działają.
odpowiedź