SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rafał Ślaski: w kampaniach społecznych nie chodzi o nagrody branżowe, tylko zmianę postaw odbiorców

Z mojego punktu widzenia ważny jest wpływ na jednostkę. Jeżeli pod wpływem kampanii pojedynczy odbiorca zmieni swoje nawyki (nawet na krótką metę) - profilaktycznie się zbada, zdejmie nogę z gazu, nie wsiądzie za kierownicę po alkoholu - i być może tym samym uratuje swoje (a czasami nie tylko swoje) życie, to warto robić takie akcje - uważa Rafał Ślaski z John Pitcher.

Dołącz do dyskusji: Rafał Ślaski: w kampaniach społecznych nie chodzi o nagrody branżowe, tylko zmianę postaw odbiorców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl