SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama natywna skuteczną alternatywą dla tradycyjnych reklam online (infografika)

Według marketerów, przedstawicieli domów mediowych i wydawców z USA, Wielkiej Brytanii i Polski, reklama natywna stanowi skuteczną alternatywę dla tradycyjnych form reklamy online - wynika z badania Adaptiff i Solve Media.

Dołącz do dyskusji: Reklama natywna skuteczną alternatywą dla tradycyjnych reklam online (infografika)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Newsman
Reklama nieoznaczona, a reklama natywna nie jest zwykle oznaczana jako reklama, to przede wszystkim naruszanie obowiązującego prawa i wprowadzanie czytelnika w błąd.

Należy zadać podstawowe pytanie - czy czytelnik kliknąłby w tytuł, gdyby wiedział, że klika w reklamę?

I dopiero znając odpowiedź na powyższe pytanie, można dywagować co dalej z reklamą natywną.
odpowiedź
User
Strategon.pl
Reklama w internecie może być dość odrzucająca, dlatego też niektórzy decydują się na takie zabiegi...
odpowiedź