SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama outdoorowa w I kwartale: 122 mln zł, 5,5 proc. w górę

W I kwartale br. na reklamę out of home w Polsce wydano 121,8 mln zł, czyli 5,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast wartość reklamy tranzytowej wyniosła 2,7 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Reklama outdoorowa w I kwartale: 122 mln zł, 5,5 proc. w górę

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miko
Jaki wzrost??? przez kilka miesięcy wiszą te same plakaty. Outdoor leci w dół. Jak nie wymienią tych rozwalających się tablic na nowe, porządne nośniki to kiepsko z nimi będzie.
odpowiedź
User
trutka
Zaśmiecanie miast i poboczy dróg trwa... na niższym czy wyższym poziomie, ale każdy jest zbyt wysoki. Jest taki jazgot reklam zewnętrznych, że mało która trafia do kogokolwiek, widać tylko śmietnik. Tak jak we wszystkim innym wladze miast nie mają koncepcji, urzędy nie egzekwują prawa, a prawo jest idiotyczne, bo pozwalające na samowolkę i bałagan oraz ciągnące się procedury w sprawach ewidentnych.
odpowiedź
User
account
Trutka popieram.
odpowiedź