SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2021 rok w reklamie programatycznej, prognozy na 2022

Przedstawiamy pierwszą część podsumowania kończącego się roku w branży reklamy programatycznej. Najważniejsze wydarzenia, trendy i prognozy na przyszły rok opisują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z czołowych wydawców i firm marketingowych.

Dołącz do dyskusji: 2021 rok w reklamie programatycznej, prognozy na 2022

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lelum
Jestem ciekaw, co przyniesie nowy rok w branży reklamowej :) najwięcej można dowiedzieć się od ludzi siedzących w tym, dlatego jadę na remadys do nadarzyna w lutym i na pewno wrócę z wieloma ciekawymi informacjami :))
odpowiedź
User
Kris
Czyli g.... dalej portale, nawet aspirujące, będą leciały clicbajtami.
odpowiedź