SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy mają negatywny wpływ na dotrzymywanie postanowień noworocznych

Od początku roku do końca lutego swoje postanowienia noworoczne porzuci 43 proc. Polaków z powodu braku silnej woli, braku czasu, a także ze względu na reklamy – wynika z badania CBM Inidcator na zlecenie Google, przeprowadzonego w styczniu 2024 roku. Wyniki pokazują, że blisko 80 proc. z nas po porzuceniu celów nadal widzi reklamy z nimi związane, co może wpływać negatywnie na nasze samopoczucie. 

Dołącz do dyskusji: Reklamy mają negatywny wpływ na dotrzymywanie postanowień noworocznych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Beliwer
Dobrze, ze reklamy spelniaja swoje obietnice. Ufff. Jestesmy uratowani!
odpowiedź