SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mimo zmiany prawa rozgłośnie nie nadają więcej reklam w prime-time

W listopadzie rozgłośnie radiowe nie nadawały więcej reklam w pasmach najwyższej słuchalności, mimo że nowe prawo na to zezwala - wynika z analizy I Love Radio na bazie danych Kantar Media. Rozkład reklam w ciągu doby w listopadzie 2021 roku nie zmienił się znacząco ani rok do roku ani w porównaniu do października.

Dołącz do dyskusji: Mimo zmiany prawa rozgłośnie nie nadają więcej reklam w prime-time

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zwiadowca
Wisi mi to ;-) Słucham takiego radia, że reklam tam nie ma :-) A jak mi coś tm nie pasuje, to słucham innego radia, też bez reklam :-D
odpowiedź
User
Leon Zawodowiec
I dobrze, gdyby zwiększyli ilość reklam to spadłaby słuchalność. To że wolno więcej nie znaczy że trzeba...inaczej słuchacze odpłynęliby do Spotifly :-)
odpowiedź