SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Research Colllective zrealizuje badanie założycielskie dla KIM

Firma Research Collective wygrała przetarg Krajowego Instytutu Mediów na świadczenie usług w zakresie dostarczania danych populacyjnych na temat konsumpcji mediów, które realizowane jest min. w ramach tzw. badania założycielskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Research Colllective zrealizuje badanie założycielskie dla KIM

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tom
Robienie próby adresowej w lipcu, podczas wakacji, przy tak małej próbie, już skrzywia wyniki na etapie doboru GD do badania. Docieranie do gospodarstw w wylosowanych adresach będzie utrudnione ze względu na wakacyjne nieobecności całych GD, ale również poszczególnych osób, z którymi trzeba zrealizować wywiady indywidualne. Będzie większa dostępność GD starszych lub mniej zamożnych, których nie stać na wyjazdy, albo GD bez dzieci. Dość mała próba jak na ogólnopolskie na próbie adresowej. Ciekawe jakie będą finalne wielkości celek do analiz. Dziwny termin realizacji.
odpowiedź