SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rosja w reklamowej zapaści. Wydatki w dół o prawie 50 proc.

W związku z inwazją na Ukrainę wydatki reklamowe na rynku rosyjskim spadną w 2022 roku o 49,7 procent – prognozuje firma analityczna Insider Intelligence. Reklamowa zapaść będzie spowodowana przede wszystkim wycofaniem się z rosyjskiego rynku wielu znanych zachodnich marek i bojkotem Rosji ze strony największych platform reklamowych.

Dołącz do dyskusji: Rosja w reklamowej zapaści. Wydatki w dół o prawie 50 proc.

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AW
z a b i ć putina!
odpowiedź
User
asia28
Ale się porobiło! A jak będzie 75%?
odpowiedź