SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Co marketerzy myślą o rynku reklamy po Covid-19?

Za nami kolejny miesiąc pandemii koronawirusa. Jak sytuacja wpłynie na rynek reklamy w kolejnych miesiącach? O tym rozmawiamy z ekspertami - Izabelą Głodek (Coca-Cola), Maciejem Szczechurą (Rainbow Tours), Adamem Nowakowski (Facebook), Olgą Korolec (Ringier Axel Springer Polska), Michałem Rutkowskim (K2).

Dołącz do dyskusji: Co marketerzy myślą o rynku reklamy po Covid-19?

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gumiś
Co pali ten typ z fejsbuka?
odpowiedź
User
Realista
"Dane makroekonomiczne z Polski pozwalają przypuszczać, że trudna sytuacja wywołana koronawirusem i powiązanym z nim lockdownem nie poskutkuje drastycznym tąpnięciem w naszej gospodarce, jak można było się tego spodziewać jeszcze wczesną wiosną. Czerwcowe dane GUS wskazywały na wzrosty produkcji przemysłowej (0,5 proc. rdr.) oraz sprzedaży detalicznej (ponad 8 proc. wzrostu w porównaniu z majem br.)"

Gratuluję dobrego samopoczucia i optymizmu. Teraz gospodarka dopiero zaczyna wychodzić z szoku po bzdurnym, zbrodniczym dla społeczeństwa zamknięciu i dopiero na jesień zacznie się kryzys gospodarczy, który długo potrwa i zniszczy wiele firm, miejsc pracy i domowych budżetów. Idzie bieda. Niestety. A reklama to niech się szykuje na chude miesiące.


odpowiedź
User
irlandczyk
Trochę to śmieszne, jak dyr marketingu coli mówi, że ludzie cocenią, że ważne jest zdrowie i zdrowie bliskich.. czyli do końca juz porzucą colę? ;-P
odpowiedź