SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serwis Moto.pl z nowym logo stawia na wideo i treści poszukiwane przez użytkowników

Wydawany przez Agorę serwis motoryzacyjny Moto.pl wprowadził nową identyfikację wizualną oraz dokonał zmian w układzie strony. Zmienione logo oraz layout mają korespondować z obowiązującymi obecnie trendami, a na znaczeniu zyskały materiały wideo oraz treści najczęściej poszukiwane przez internautów.

Dołącz do dyskusji: Serwis Moto.pl z nowym logo stawia na wideo i treści poszukiwane przez użytkowników

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jego
Idą w SEO. Więcej użytkowników, ale spada liczba odsłon. W takiej sytuacji wygląd witryny na marginalne znaczenie, bo ludzie patrzą przede wszystkim na to, czy udało im się znaleźć ważną dla nich informację. Wieszczę powolny upadek.
odpowiedź
User
Dastan
Co jest unikalnego w formacie, w którym dwie osoby siedzą przy stole i rozmawiają?
odpowiedź
User
Janko
Idą w SEO. Więcej użytkowników, ale spada liczba odsłon. W takiej sytuacji wygląd witryny na marginalne znaczenie, bo ludzie patrzą przede wszystkim na to, czy udało im się znaleźć ważną dla nich informację. Wieszczę powolny upadek.


No właśnie, że nie.
odpowiedź