SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sigma Bis, Euvic Effect, dsk i Partner of Promotion wygrały przetarg Urzędu Transportu Kolejowego

Konsorcjum agencji: Sigma Bis, dsk, Euvic Effect i Partner of Promotion wygrało przetarg Urzędu Transportu Kolejowego na realizację społecznej kampanii w ramach projektu "Kolejowe ABC II" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to blisko 52 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Sigma Bis, Euvic Effect, dsk i Partner of Promotion wygrały przetarg Urzędu Transportu Kolejowego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AS
Koledzy z Sigmy będą zadowoleni ;)
odpowiedź
User
Adrtetiasz
Rządowa agencja wygrała rządowy przetarg.
To wspaniała wiadomość dla rynku.
odpowiedź