SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Solski Communications z 10 mln zł wpływów. Przez wyższe koszty zysk zmalał o 1 mln zł

Agencja public relations Solski Communications w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 1,8 proc. do 10,06 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 9,9 proc. do 9,65 mln zł jej zysk netto zmalał z 1,32 mln zł do 316 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: Solski Communications z 10 mln zł wpływów. Przez wyższe koszty zysk zmalał o 1 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl