SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadki w polskiej reklamie. Niepewna gospodarka, Euro nie pomaga

W br. wartość polskiego rynku reklamowego będzie od 0,7 do 3 proc. niższa niż w ub.r. - prognozują pytane przez Wirtualnemedia.pl ekspertki z domów mediowych. Główna przyczyna? Niepewna sytuacja gospodarcza.

Dołącz do dyskusji: Spadki w polskiej reklamie. Niepewna gospodarka, Euro nie pomaga

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bartbax
skoro w marcu prognozowali wzrost, a nagle po dwóch miesiącach przewidują spadek więc sami nie wiedzą co będzie , dlatego takie gdybanie jest tak beznadziejne, życie pokaże co będzie
odpowiedź
User
barabara
Spadki będą dużo większe, wydatki na stare media utrzymują się tylko z powodow pozamerytorycznych, placenie 70 tys za reklmę w dlugim bloku to ewidentna dzilaność na szkode reklamodawcy. O innych mediach nawet szkoda pisać. W kinie nie bylem juz kilka lat... pol godziny glosnych reklam... skutek odwrotny.
odpowiedź
User
.
Rządzą te same przyspawane do foteli głupki to ja ma być lepiej.
odpowiedź