SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spot à la „Walking dead” w kampanii „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta” (wideo)

Fundacja Czarna Owca Pana Kota startuje z kampanią społeczną „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta” zachęcającą do wyboru diety pozbawionej składników odzwierzęcych.

Dołącz do dyskusji: Spot à la „Walking dead” w kampanii „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pankreatywny
Z całym szacunkiem, ale jak słyszę hasło "jesteś tym, co jesz" w kontekście odstawienia mięsa to tak sobie myślę że nie chce być warzywem :P No i na biologii uczyli, że jednak jestem kawałkiem myślącego mięsa... Beznadziejnie dobrana płęta... Naiwne hasło "tylko zombiaki jedzą zwierzaki"... Reklama raczej ku pokrzepieniu serc wegan niż ku zmienie postawy... Kurde, zgłodniałem...
odpowiedź
User
Mirmar
Weganie atakują!!
odpowiedź
User
ginny
bardzo fajny spot, oryginalna kampania
odpowiedź