SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Starcom i ClickAd SA wspólnie zajmą się obsługą mediową Tauronu

Spółka Tauron Sprzedaż rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową jej budżetu w kwocie 12,3 mln  zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Planowaniem i zakupem mediów do kampanii tej spółki będą zajmować się wspólnie przez najbliższy rok agencja ClickAd SA i dom mediowy Starcom (Publicis Media).

Dołącz do dyskusji: Starcom i ClickAd SA wspólnie zajmą się obsługą mediową Tauronu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Matematyk
Czyli zakladajac 60% na TV i 40% na Radio i Prase, Agencja zarobi na tym przez rok 78,72 PLN.
odpowiedź
User
nick
pewien Premier RP powiedział, że Polacy za miskę ryżu pracują - co maja powiedzieć pracownicy Starcomu albo Click Ad - czy tam są związki zawodowe ?
no, albo NIK albo inna instytucja powinny skontrolować przetarg
odpowiedź
User
Audytor
co na to klienci Starcomu ?
uderzam do klientów Starcomu i proponuje prowizję 0,01% ...
odpowiedź