SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fox da dodatkową przerwę reklamową przy Super Bowl. „To zadaje kłam dotychczasowym twierdzeniom o kryzysie"

Sieć telewizyjna Fox zapowiedziała, że podczas transmisji w najbliższy weekend finału rozgrywek amerykańskiego futbolu NFL Super Bowl wyemituje dodatkowy, nieplanowany wcześniej blok reklamowy. Reklamodawców w tym roku jest więcej niż czasu przeznaczonego na reklamy. - W tym roku będziemy mieć kilka debiutów,  powrotów i wątki polityczne. To wszystko wykreowało przekonanie, że „dużym” po prostu nie wypada na Super Bowl nie być i do niego nie nawiązywać - komentuje dla Wirtualnemedia.pl  Aleksandra Marciniak, dyrektor Havas Sport Entertainment.

Dołącz do dyskusji: Fox da dodatkową przerwę reklamową przy Super Bowl. „To zadaje kłam dotychczasowym twierdzeniom o kryzysie"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl