SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

System śledzącej reklamy IAB Europe sprzeczny z RODO

Stworzony przez IAB Europe system śledzącej reklamy, z którego korzysta 80 proc. stron internetowych, narusza podstawowe zasady RODO - uznał belgijski organ ochrony danych osobowych. Nakazał IAB i korzystającym z niego firmom usunięcie zebranych za jego pośrednictwem danych. Decyzja kończy trzyletnie postępowanie w sprawie zainicjowanej m.in. przez Fundację Panoptykon.

Dołącz do dyskusji: System śledzącej reklamy IAB Europe sprzeczny z RODO

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
biurwo.kraci
wezcie uregulujcie listy kontaktow w telefonach - ale bedzie „ciezkiej i waznej” pracy, a i ile kolegow bedzie mozna zatrudnic
odpowiedź