SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szef marketingu Apple TV+ rezygnuje z pracy

JP Richards, dyrektor ds. strategii marketingowej Apple TV+, zrezygnował ze stanowiska. Menedżer pełnił swoją funkcję od 2021 roku, motywy jego decyzji nie są znane, jedną z przyczyn może być słaba pozycja Apple TV+ na rynku VoD.

Dołącz do dyskusji: Szef marketingu Apple TV+ rezygnuje z pracy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TT
W ostatnim czasie AppleTV+ zyskuje. A niektóre seriale (jak np. Rozdzielenie) to prawdziwe perełki.
odpowiedź
User
Lumon
strategia serilaowa Appla, dobry pomysł - maksymalne rozwleczenie na nie wiadomo ile sezonów, vide Rozdzielenie i Servant, vide przyciągnijmy jak najwięcej frajer*w żeby umierali z ciekawości, zaczyna się jak widać mścić
odpowiedź