SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szef Publicis Media: w domach mediowych więcej technologii, atutem relacje z Facebookiem i Google

Rola domów mediowych w najbliższych latach będzie musiała się radykalnie zmienić - uważa Steve King, CEO Publicis Media. - Mówiąc brutalnie, domy mediowe do tej pory zbyt mocno opierały swoje biznesy na starych rozwiązaniach - podkreśla King w rozmowie z Wirtualnemedia.pl

Dołącz do dyskusji: Szef Publicis Media: w domach mediowych więcej technologii, atutem relacje z Facebookiem i Google

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stefan Ławski
Nie bardzo rozumiem o czym jest ten wywiad z panem Kingiem. Chyba o PR Publicis media ... Wiecej technologi to znaczy odczłowieczenie przekazu.
odpowiedź
User
Gorky Park
ekosystem reklamowy, czy to niejest werbalne przegięcie ? Moim zdaniem jest. co ma ekologia do systemu reklamowego ?
odpowiedź
User
yo
werbalnym przegięciem jest nierozróżnianie ekosystemu od ekologii.

wracając do wywiadu, bzdety, bełkot, kolokwializm i nic ciekawego.
odpowiedź