SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szymborska i Grochola powinny reklamować Winiary, a Penderecki i Wajda – BPH i Mercedesa

Wizerunek Wisławy Szymborskiej i Katarzyny Grocholi jest bliski marce Winiary – wynika z sondażu Millward Brown SMG/KRC. Natomiast Krzysztof Penderecki i Andrzej Wajda są pod tym względem podobni do BPH i Mercedesa.

Dołącz do dyskusji: Szymborska i Grochola powinny reklamować Winiary, a Penderecki i Wajda – BPH i Mercedesa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
enriko
Szymborska -> Soraya :)))) Grochola -> Gillette (że niby ma naturalnie owłosione nogi:)) a co ma Wajda z Nissanem???? Z tych idiotycznych badań wynika, że Tissota może reklamować 75% sławnych Polaków :)))
odpowiedź