SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile Polska szykuje się do przetargu reklamowego

Operator telekomunikacyjny T-Mobile Polska planuje przetarg na obsługę kreatywną. Od 2019 roku firmę w tym zakresie obsługuje DDB Warszawa.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile Polska szykuje się do przetargu reklamowego

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
buhaha
Jak to SZYKUJE? Przecież Pani Mobilówka już jest po rozmowach z ziomkami.
Chyba zgadywać nie trzeba kto prasuje koszulę na przyszły rok : )
odpowiedź
User
No kto?
odpowiedź
User
zmiany
potrzebne są zmiany w tmobile a nie agencji. kto wie ten wie
odpowiedź