SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Tydzień” najchętniej czytanym tygodnikiem, a „Przyjaciółka” - dwutygodnikiem

„Tele Tydzień” pozostaje liderem czytelnictwa tygodników w Polsce, ale - tak jak wszystkie tytuły z czołowej dziesiątki - zanotował on spadek popularności. Z kolei na czele dwutygodników znalazła „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC.

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” najchętniej czytanym tygodnikiem, a „Przyjaciółka” - dwutygodnikiem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
morlok
Uważam, że takie badania są g..wno warte. Respondenci nieczytający podają tygodniki im/najbardziej znane. Bo nie wydaje mi się, żeby Newsweeka czy wrost czytało dwa razy więcej osób niż Uwarzam rze (przed zmianami) przy sprzedaży na tym samym poziomie.
odpowiedź