SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telekomy muszą mierzyć się z ofensywą Netflixa, Spotify i WhatsAppa oraz dbać o relacje z klientami (4 warianty rozwoju)

Jedno z kluczowych pytań odnośnie przyszłej roli operatorów telekomunikacyjnych to kto będzie właścicielem sieci oraz kto będzie zarządzał relacjami z klientem - wynika z raportu "To be or not to be. The future of the telco business model" firmy doradczej Deloitte.

Dołącz do dyskusji: Telekomy muszą mierzyć się z ofensywą Netflixa, Spotify i WhatsAppa oraz dbać o relacje z klientami (4 warianty rozwoju)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl