SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The Voice of Poland” ogląda 1,8 mln widzów, TVP2 przegrywa z TVN

Po trzech tygodniach emisji „The Voice of Poland 3” ogląda średnio 1,84 mln osób. Program daje TVP2 drugie miejsce w rynku, ale cieszy się mniejszą popularnością niż nadawana rok temu w tym paśmie „Bitwa na głosy”.

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland” ogląda 1,8 mln widzów, TVP2 przegrywa z TVN

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Szkoda, że taka niska oglądalnośc, pewnie nie będzie kolejnej serii, a program dużo lepszy niz konkurencyjne talent show, lecz myślę że ten etap w telewizji już minął , bo każdy talent show na dużo niższą oglądalność od poprzednich sezonów!
odpowiedź
User
Pn
To jest beznadziejny program. Rochstar szoruje po dnie. Może nareszcie koniec tych debilnych formatów.
odpowiedź
User
e
Polacy poprostu nie potrafią docenić dobrego programu. Wolą oglądać nudne i stare Mam Talent.
odpowiedź