SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Transmisje sportowe wcale nie zachęcają do kupowania płatnej telewizji

Tylko 18 proc. abonentów płatnej telewizji jest skłonnych do rezygnacji z tej usługi, gdyby relacje na żywo z zawodów ich ulubionej dyscypliny sportu przeniesiono na wyłączność do serwisów streamingowych - takie dane prezentuje amerykańska firma badawcza Aluma Insights.

Dołącz do dyskusji: Transmisje sportowe wcale nie zachęcają do kupowania płatnej telewizji

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
m.
A u nas to może będzie jakieś 5%. Oj marnie widzę ten Viaplay za 55 zł - wyjdzie więcej niż 10zł za 1Mb/s bitrate.
odpowiedź
User
bredny
Zachęcają, tylko że nie wszystkich
odpowiedź