SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polscy turyści na potęgę recenzują hotele w internecie. Nie podoba im się obecność niemieckich turystów

Hotelowe śniadania, baseny, obsługa, ale także obecność niemieckich turystów w hotelu: to są najczęstsze przyczyny skarg, jakie polscy turyści podnoszą w internetowych recenzjach obiektów turystycznych. Od początku roku napisali już 55 tys. takich recenzji – wynika z raportu SentiOne. Zdecydowanie więcej jest recenzji pozytywnych niż skarg.

Dołącz do dyskusji: Polscy turyści na potęgę recenzują hotele w internecie. Nie podoba im się obecność niemieckich turystów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl