SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN: jednocyfrowe tempo wzrostu wartości rynku reklamy TV w 2010 r.

Grupa TVN spodziewa się, że w 2010 r. wartość rynku reklamy telewizyjnej będzie rósł w tempie jednocyfrowym, wynika z prezentacji spółki dla inwestorów. W takim samym tempie ma rosnąć reklama typu display w internecie.

Dołącz do dyskusji: TVN: jednocyfrowe tempo wzrostu wartości rynku reklamy TV w 2010 r.

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rtl
a bedzie teresa orlowski po 23.00 ?
odpowiedź
User
bara
No a wczoraj podano w tym serwisie, ze w radio jest prawie 100 % wzrost wydatków na reklamę.... cuda...
odpowiedź