SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W TVN product placement najdroższy u Kuby Wojewódzkiego. 99 tys. zł za umieszczenie produktu

W wiosennej ramówce TVN reklamodawcy zainteresowani lokowaniem produktu (product placement) najwięcej zapłacą za takie działania w show „Kuba Wojewódzki” oraz w „Top Model”. Taką formę promocji można wykorzystać w 22 pozycjach programowych stacji, także w serialach, wśród których najwięcej kosztuje product placement w serialu „Pod powierzchnią”.

Dołącz do dyskusji: W TVN product placement najdroższy u Kuby Wojewódzkiego. 99 tys. zł za umieszczenie produktu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AW
Niech KRRiT zmieni oznaczenia lokowania produktu!!!!!!!
odpowiedź
User
Adi
Ciekawe ile zapłacił runmagedon za promocję w big brother
odpowiedź
User
Auć!
Czy chodzi o lokowanie produktu w Wodziance?
odpowiedź