SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Media podaje rabaty i koszty reklam na 2016 rok. Podnosi próg negocjacji do 20 mln zł

Biuro Reklamy TVN Media (pracujące dla stacji TVN i szeregu mniejszych nadawców) ogłosiło zasady polityki sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2016 roku. Wprowadza w niej nowy podział w grupie reklamodawców strategicznych i zmienia wysokości rabatów wśród reklamodawców kluczowych.

Dołącz do dyskusji: TVN Media podaje rabaty i koszty reklam na 2016 rok. Podnosi próg negocjacji do 20 mln zł

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
w
reklama w TVN to antyreklama
odpowiedź
User
włączamy niskie ceny,
włączamy niskie ceny,
odpowiedź