SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Media wprowadza technologię Switch_On do zarządzania kampanią tv

Biuro Reklamy TVN Media wprowadza na rynek Switch_On - technologię, która ma pozwalać na podmianę spotów reklamowych w telewizji linearnej do godziny przed zaplanowaną emisją.

Dołącz do dyskusji: TVN Media wprowadza technologię Switch_On do zarządzania kampanią tv

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Internet
Szok i niedowierzanie! Na godzinę przed programem! To już niemal jak w roku 1999 w internecie! Co za postęp!
odpowiedź
User
Były Leming
Ludzie zrobili TVN-owi Switch_off, oglądalność kanału jest najniższa w historii.
odpowiedź
User
JB
Szok i niedowierzanie! Na godzinę przed programem! To już niemal jak w roku 1999 w internecie! Co za postęp!


yyy no nie wiem w jakim świecie żyjesz i czy kiedyś kupiłeś jakąś kampanię w TV dla Klienta. Ja kupuję cały czas i imho to jest totalny postęp versus np przyspieszenia świąteczne, gdzie trzeba wysyłać spot reklamowy nawet kilka dni przed emisją.

Spoko, że w internecie wszystko jest od pstryknięcia, ale w TV nie jest i nigdy nie było, także ja tam się smucił nie będę, że teraz będzie lepiej niż było...
odpowiedź