SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Twitter nie przynosi wydawcom dużego ruchu, ale jest ważny w kontaktach z czytelnikami i jako źródło informacji

- Dla wydawców Twitter nigdy nie był znaczącym generatorem ruchu na ich stronach internetowych, zdecydowanie przegrywa z Facebookiem. Ale obecność na Twitterze jest ważna ze względów wizerunkowych, zaangażowania czytelników i interakcji z nimi, serwis bywa też przydatny jako źródło informacji - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl polscy wydawcy.

Dołącz do dyskusji: Twitter nie przynosi wydawcom dużego ruchu, ale jest ważny w kontaktach z czytelnikami i jako źródło informacji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gorky Park
Nigdy nie zrozumiem po jakiego diabła jest ten cały twitter, co mniej obchodzi co o pani Posłance X myśli dziennikarz Y, mnie to kompletnie nie obchodzi. To taki plotkarski magiel pomieszany z ławkę pod trzepakiem. A wydawcy, przecież ludzie i tak nie czytają.
odpowiedź