SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Twórcy „Jak działa zdrowy człowiek” o kampaniach społecznych: liczą się spektakularny strzał i zmiana postaw

Treść i forma muszą się stać jednością, zgranym teamem, który szykuje spektakularny strzał - do dobrej bramki (cele kampanii), na oczach milionów widzów (grupa docelowa, liderzy opinii). Nie chodzi tylko o jego siłę, ale i precyzję, efektowność - o tym jak zrobić dobrą kampanię społeczną mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl Tatiana Mindewicz-Puacz z Task Force Consulting i Dawid Szczepaniak z VML Poland, współtwórcy kampanii „Jak działa zdrowy człowiek”.

Dołącz do dyskusji: Twórcy „Jak działa zdrowy człowiek” o kampaniach społecznych: liczą się spektakularny strzał i zmiana postaw

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
barabara
Pomysł jest niezły, ale za długi. 60 sek. wystarczy.
odpowiedź