SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ultradźwięki w reklamach śledzą użytkowników, budząc obawy o ich prywatność

System pozwalający dzięki ultradźwiękom w reklamach śledzić zachowania użytkowników na wielu różnych urządzeniach wywołuje obawy o ich prywatne dane i prywatność. Centrum Demokracji i Technologii ostrzega o tym Federalną Komisję Handlu w USA.

Dołącz do dyskusji: Ultradźwięki w reklamach śledzą użytkowników, budząc obawy o ich prywatność

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
A co na to Polska i UE ? Jak można podawać takiej obserwacji, inwigilacji obywateli i to w celach komercyjnych ? Zero informacji, brak możliwości obrony, wyłączenia tego syfu.
odpowiedź