SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W TVN najwięcej trzeba wydać na reklamy przy „Masterchef Junior” i „Małych gigantach”

Do najdroższych reklamowo pozycji programowych w TVN w lutym należą „Masterchef Junior”, „Mali giganci” i „Fakty”. Stacja jako pierwsza spośród ogólnopolskich nadawców już w lutym wprowadza wiosenną ramówkę, w której pojawi się kilka nowości oraz premierowe odcinki już nadawanych programów.

Dołącz do dyskusji: W TVN najwięcej trzeba wydać na reklamy przy „Masterchef Junior” i „Małych gigantach”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Filip
łał
odpowiedź