SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wartościowe artykuły lepiej widoczne w Aktualnościach Facebooka. „Bez wpływu na zasięgi, ważne dla wiarygodności”

Facebook zapowiedział kolejne zmiany w działaniu algorytmu odpowiedzialnego za ekspozycję treści w News feedzie serwisu. W Aktualnościach będą lepiej widoczne wartościowe treści pochodzące od wiarygodnych i sprawdzonych wydawców. - Ta zmiana nie będzie miała przełomowego znaczenia dla mediów. W niewielkim stopniu wpłynie na ruch na stronach, będzie miała za to znaczenie dla wiarygodności i reputacji mediów wśród czytelników - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Wartościowe artykuły lepiej widoczne w Aktualnościach Facebooka. „Bez wpływu na zasięgi, ważne dla wiarygodności”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Obiektywny
"Oznacza to, że wyższą pozycję w News feedzie uzyskają treści pochodzące od wydawców, którzy zostaną uznani przez serwis za najbardziej wiarygodnych." - czyli zasięgi w praktyce dostaną Ci, którzy więcej wydają na adsy i żyją blisko z lokalnym biurem reklamy.

odpowiedź