SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wideo będzie dalej napędzać e-reklamę. Performance marketing odpowiedzią na inflację?

W pierwszej połowie br. tempo wzrostu polskiego rynku reklamy internetowej może być niższe niż w ub.r. Internetowi sprzyja to, że przejmuje coraz więcej budżetów z telewizji, a popularność zyskują nowe platformy społecznościowe jak TikTok i streaming - analizują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji marketingowych. Branża będzie dalej przygotowywać się do zapowiedzianego na 2024 rok wyłączenia tzw. third party cookies w przeglądarce Chrome.

Dołącz do dyskusji: Wideo będzie dalej napędzać e-reklamę. Performance marketing odpowiedzią na inflację?

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
G39
a mnie to wisi i tak nie ogladam żadnych reklam w płatnej telewizji powinne być zakazane a jak sobie chca reklamy nadawac to niech odkoduja sygnał
odpowiedź